Strona główna Gospodarka Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce
rozwoj firmy

Logwin Poland rozbudowuje ofertę logistyki dla e-commerce

przez redakcja serwisu

Logwin, jeden z czołowych graczy na świecie z zakresu logistyki, rozbudowuje kompetencje z zakresu wsparcia logistycznego dla e-commerce oraz obsługi sprzedaży e-commercew połączeniu ze sprzedażą w kanałach retail, tak aby sprostać wyzwaniom dynamicznie rosnącego rynku. Firma utworzyła w Polsce specjalny zespół do opracowania, a następnie ofertowania rozwiązań dla sklepów internetowych, na którego czele stanął Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland. W ostatnim czasie do zespołu dołączył też Konrad Nafalski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży e-commerce, który będzie odpowiadał za komunikację oferty na rynku.

Po pierwszych bardzo udanych kontraktach realizowanych dla tak dużych podmiotów jak Oriflame, Nespresso, Douglas czy Peek & Cloppenburg chcemy trafić z ofertą do jeszcze większego grona potencjalnych klientów. Specjalny zespół projektowy przygotował atrakcyjne rozwiązania, a teraz będzie promował ofertę nie tylko na rynku polskim, ale też niemieckim. Zdecydowaliśmy się na rozwój naszego portfolio, bo jesteśmy przekonani, że popyt na takie usługi będzie rósł w najbliższych latach. Widać to już chociażby po dużej liczbie przetargów, w których obecnie bierzemy udział – komentuje Łukasz Kiełczewski, Head of Logistics w Logwin Poland.

Elastyczna oferta dla dużych i średnich firm

Logwin daje swoim klientom możliwość prowadzenia operacji w wielu lokalizacjach, zarówno w istniejących już oddziałach w Piasecznie, Nadarzynie czy pod Wrocławiem jak i w nowych, dopasowanych do potrzeb klientów. Obecnie firma zarządza powierzchnią ponad 90 000 m² powierzchni, która jednak może być skalowalna w zależności od potrzeb klientów. Oferta Logwin zawiera pełne spektrum usług dla sklepów internetowych, a do podstawowych z nich należą przyjmowanie towaru, magazynowanie, zarządzanie zapasami, a także kompletowanie i pakowanie zamówień oraz wydawanie oraz dostawa do klienta końcowego. Firma oferuje także m.in.: obsługę zwrotów, etykietowanie, łączenie produktów oraz drukowanie i dodawanie ulotek, próbek, życzeń czy dokumentów.

Naszą ofertę przygotowaliśmy z myślą nie tylko o największych podmiotach e-commerce, ale także dla tych, którzy chcą przeskalować swój biznes i szukają partnera biznesowego, który przygotuje rozwiązania adekwatne do potrzeb. Wiemy jak ważne na etapie wzrostu jest umiejętny i profesjonalnie przeprowadzony outsourcing części lub całości operacji, tak aby utrzymać, a nawet podnieść poziom obsługi. Dzięki naszemu doświadczeniu wdrożenie jest bardzo szybkie i z minimalnym nakładem czasowym po stronie klienta. Co ważne nasze rozwiązania można dowolnie skalować w przyszłości, co daje firmom dużą elastyczność – mówi Łukasz Kiełczewski.

Proste umowy i szybkie wdrożenie

Dla klientów przygotowane zostały wzory prostych umów z różnymi wariantami współpracy od usług podstawowych, po bardziej skomplikowane do obsługi złożonych operacji. Dzięki gotowemu rozwiązaniu skrócony został czas wdrożenia do tylko 3 miesięcy. Oczywiście nadal istnieje możliwość przygotowania zupełnie dedykowanego rozwiązania dla klientów, którzy mają indywidualne wymagania.

Nasz zespół przygotował pakiet rozwiązań sprawdzonych w naszych europejskich oddziałach, które gwarantują wysoką jakość przy bardzo utrzymaniu krótkiego czasu wdrożenia, dzięki czemu właściciele firm mogą zająć się rozwojem biznesu i jednocześnie szybko zobaczyć pierwsze korzyści z outsourcingu logistyki. Każdy wariant współpracy posiada różną skalę automatyzacji od właściwie ręcznej, przez półautomatyczną do w pełni zautomatyzowanej. Klient może powierzyć nam cały proces od przyjęcia towaru od dostawcy do dostarczenia zamówienia do klienta jednocześnie mają pewność, że wybrane usługi są na najwyższym poziomie i wspólnie możemy je rozwijać wraz z wzrostem biznesu – kończy Łukasz Kiełczewski.

0 komentarz
0

Zostaw komentarz